[LINUX:23440] FAT32'de dosyalarin adlarindaki karakterler

From: Serdar Cevher (scevher@hotmail.com)
Date: Fri 29 Dec 2000 - 11:33:53 EET

Merhaba,

Daha onceki mailimde de bahsetmis oldugum gibi, windows partitionumdaki dosyalarin isimlerinde yeralan Türkçe karakterlerin yerlerinde yeller esmesi nedeniyle, dosyalarla islem yapamiyorum. Bunun için çesitli yollar denedim. En sonunda, Mandrake'nin menüsünde "cekirdek", daha dogrusu "?ekirdek" yazan bir opsiyon gördüm ve tikladim, fakat birsey olmayinca ben de kisayolun yaptigi fonksiyonu terminalden elimle girdim, bu sefer Mandrake'nin kernel yapilandirma araci çikti. Filesystems'e girerek native language support seçenegini buldum. Türkçe ve ISO8859-9 için seçenegi "y" yaptim, sonra bana save & exit derken, Makefile'in ilk kismiyla oynamami ve "make dep" komutunu vermemi soyledi.
/usr/src/linux dizinine giderek mkdep'i calistirdim fakat bana Makefile'i konfigüre etmedigimi soyledi. Sanirim BPATH gibi bir ibare vardi. Bu noktadan hareketle ne yapmam gerekiyor?

Ilgilenen herkese tesekkurler.

 mesajini
listeci@bilkent.edu.tr adresine gonderiniz.