[LINUX:23415] Re: redhat7- lilo ayari

From: Barış Demirsatan (idemirsatan@turk.net)
Date: Wed 27 Dec 2000 - 12:37:14 EET

Redhat cd sinde loadlin diye bir program var.onunla linuxu açabilirsin.Bunun için windowsu güvenli komut isteminde açıp loadlinin dizinene gelip loadlin **** diye bir komut var ama onu unuttum :( cd deki dökümanlardan bulabilirsin.linux açildiginde bir teminale lilo yazarsan lilo kurulur yada klilo programı ilr grafiksel arayüzde yapabilirsin.
Bunlardan önce bir windows açilis diketi yapsan iyi olur.Önlem..