[LINUX:23413] redhat7- lilo ayari

From: tuncer atas (tuncer@yifan.net)
Date: Wed 27 Dec 2000 - 03:24:15 EET

Selam
linux ta oldukca yeniyim.
makinama redhat 7 kurdum. (bir kac defa :)
kurulumun sonunda "congurculations .... ,.." turunden bir mesaj gormeyi
basardim.
Ama makinayi restart ettikten sonra lilo devreye girmiyor. (kurulum
sirasinda lilo yu kur diye sectim, yada en azindan yaptigimi sandim).
Yeniden kuruluma girmeden bir sekilde makinanin acilisinda linux- windows
secme olanagim varmi ?
yada kuruluma girecek isem bu sefer lilo nun aktif olmasi icin nereye dikkat
etmeliyim .
iyi calismalar.