[LINUX:19060] Re : Tcl/tk yardımı ve program çevirileri

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Wed 23 Aug 2000 - 23:01:03 EEST

Merhaba,
Ekte fonksiyon kullanimi ile ilgili ornek bir kod parcasi var. Bu ornek dugme
vb... kontrolleri de iceriyor. Goz atarsananiz kolaylikla anlasilacagini
saniyorum.

Iyi Calismalar
Umut Gokbayrak

>Merhaba,

>Windows ortamında bir uygulama geliştirdim, genelde türkçe aksan sorunu olan
>listeler için. Bazı listeler türkçe karakter kullanımında sorun çıkartıyor ve
>Türkçe karakter kullanmadan yazı yazmak için ayrıca efor sarfetmek gerekiyor.
>Hazır tekstlerde ise uzun düzenlemeler gerekiyor. Fakat bu program içinde
>Türkçe karakter geçen tekstleri otomatik olarak uyumlu hale getiriyor,
>mesela "Şarkı" kelimesi otomatik olarak "Sarki" oluyor. Bu program Linux'da
da >çok işe yarar bence. Fakat bazı fonksiyonları nasıl çağıracağımı
bilmiyorum. >Bana yardim ederseniz çok sevinirim. Windows'da Visual Basic
kullanarak >yazdım. Linux'da Tcl kullanmayı düşünüyorum. Fakat textbox'da
find/replace >fonksiyonlarını nasıl çağıracağımı bilmiyorum. Yardımlarınız
için teşekkürler.