[LINUX:19061] ppp,samba,amd

From: Mustafa Ogun (mustog@yahoo.com)
Date: Thu 24 Aug 2000 - 01:49:43 EEST

hepinize merhaba
onceki mailim 1 haftadir ulasmadi.. tekrar deniyorum
bu arada digeri de gelirse tekrardan dolayi ozure
dilerim..

---3 sorum var
1-daha once kppd kullanarak hic sorunsuz internete
baglanabiliyordum. tek bildigim puf noktasi dns
yazmayinca web sayfalarina ve irc sunuculuarina domain
name le baglanilamadigi idi... ancak artik dns
yazdigim halde 2 isp ile deneddim baglanamiyorum.
(turk.net ve ixir.net) aklima gelen tek ihtimal artik
bir yerel ag'im var belki kullandigim statik ip
ayarlari filan gibi seyler uzerinde oynama mi
yapmaliyim nete baglanabilmem icin. aslinda
baglanabiliyorum ama hic bir hareket yok hic bir sayfa
acilmiyor

2-samba da hala anlayamadigim bir sey var. ben linux
makinemde samba konfigure edince windows makineler bu
makineyi gorur mu yoksa ayri bir yazilim da win'lere
mi yuklenmeli? ve linux'dan windows'daki winpopup'lara
mesaj aticak bir yazilim var mi? yoksa nasil
haberlesilir winpopuplarla

3-acilirken amd'yi acmaya calisirken 2-3 dakika
bekliyor redhat 6.0'im. bu islem nedir? onemli degilse
acilistan nasil kaldirabilirim?

cok cok saolun selamlar hepinize

=====
MustafaOgun