[LINUX:19059] Tcl/tk yardımı ve program çevirileri

From: Serdar Cevher (scevher@hotmail.com)
Date: Wed 23 Aug 2000 - 22:17:50 EEST

Merhaba,

Windows ortamında bir uygulama geliştirdim, genelde türkçe aksan sorunu olan
listeler için. Bazı listeler türkçe karakter kullanımında sorun çıkartıyor
ve Türkçe karakter kullanmadan yazı yazmak için ayrıca efor sarfetmek
gerekiyor. Hazır tekstlerde ise uzun düzenlemeler gerekiyor. Fakat bu
program içinde Türkçe karakter geçen tekstleri otomatik olarak uyumlu hale
getiriyor, mesela "Şarkı" kelimesi otomatik olarak "Sarki" oluyor. Bu
program Linux'da da çok işe yarar bence. Fakat bazı fonksiyonları nasıl
çağıracağımı bilmiyorum. Bana yardim ederseniz çok sevinirim. Windows'da
Visual Basic kullanarak yazdım. Linux'da Tcl kullanmayı düşünüyorum. Fakat
textbox'da find/replace fonksiyonlarını nasıl çağıracağımı bilmiyorum.
Yardımlarınız için teşekkürler.

Saygılar.

Serdar Cevher