[LINUX:18837] Re: ntv-$s-nbc _de haber

From: Ozbek (ozbek@gis.net)
Date: Wed 16 Aug 2000 - 16:31:10 EEST

NTV nasil olduda MS-NBC'ye bulasti zaten?
ben en son hatirladigimda onlar CNN'nin "sube"si
olarak calisiyordu..

MS-NBC'si tabiiki Microsoft borazanligi yapacak,
cunku Microsoft'un sirketi..

Bill Gates kendisine cikis yolu ariyor,
Microsoft imparatorlugu cokunce "eglence" dunyasina
gececek, ne de olsa "marketing ve Public relations"
sayesinde geldi Microsoft su andaki konumuna,
yoksa teknik kalitesi yuzunden degil.

Oktay