[LINUX:18839] Re: ntv-$s-nbc _de haber

From: Mustafa Senay (msenay@student.deu.edu.tr)
Date: Wed 16 Aug 2000 - 17:04:40 EEST

Arkadaslar icinde "ms" harfleri geciyor diye bir sistemi suclayamaz ve
yargilayamazsiniz. Bu sekildeki davranislarla sadece disaridan saldirgan ve
cahil gorunebiliriz. Cunku ntvmsnbc isi haber yapmak olan profesyonel bir
servis. Ve bunda da microsoftun bu istemin altyapisini kurmaktan baska
parmagi yok. Boyle yaparak insanlarin bu grubu saldirgan gormesine ve
katilim gostermemesine yol acmaktasiniz.

Saygilar