[LINUX:18675] Re: Istanbul Linux kullanicilari toplantisi

From: Batur ORKUN (batur@Bilkent.EDU.TR)
Date: Thu 10 Aug 2000 - 19:19:53 EEST

Sevgili Arkadaslar,

Kusura bakmayin ama "Re: Istanbul Linux kullanicilari toplantisi" subject '
bir suru gereksiz mail aldim. Sanirim bunlari ne ben nede diger uyeler almak
zorunda degil! Eger linux harici seyler tartisacaksaniz baska bir yer secin
yada ozele inin lutfen!!!

Saygilarimla...

  Batur ORKUN
BILKENT UNIVERSITY