[LINUX:18676] Re: Istanbul Linux kullanicilari toplantisi

From: Erol Ozcan (eozcan@superonline.com)
Date: Thu 10 Aug 2000 - 20:50:50 EEST

Selamlar,

   Andreas'in cok hakli sorusuna sende kim oluyorsun, Linux culardan suphe mi
duyorsun gibi cevaplar verildi. Yanlis bir tutum izleniyor.

  www.linux.org.tr sitesine gittim sadece uyelik basvurusu ile "hep birlikte
kendi cikarlarimiz icin daha iyisini uretmek" gibi bu amac icin neler
yapilacaginin kesin olarak belirtilmeyen 5 madde gordum. Bunlar amaclar olabilir
ama yapilacak isleri tanimlamiyor.

Ornek olarak asagidaki isler yapilabilir ve dernek tuzugunde olabilir :

1) Dernek uyelerinden cd yazicilari olanlar en son Linux surumleri ile diger
yazilimlari dernek butcesinden alinan yazilabilir cd lere karsiliksiz cekerek
diger uyelere ulasmasini saglayabilen bir organizasyon kurulabilir.

2) Peryodik olarak ( aylik ve haftalik ) Linux ile ilgili dunyadan ve
Turkiye'den haberleri, Linux puf noktalari, yeni yazilimlar vs. bilgileri
iceren basili ve/veya e-mail olarak uyeler gonderilebilir.

3) ....

daha uzatilabilir..

En azindan buna benzer bazi maddeler toplantidan once internette acik olarak
anlatilirsa uye olacaklarin sayisi artacaktir ve her kes ne yapmasi gerektigini
bilecektir.

iyi calismalar...