[LINUX:18465] Re: Konu DISI soru

From: Mustafa Karakaplan (mkarakaplan@inonu.edu.tr)
Date: Fri 04 Aug 2000 - 17:07:47 EEST

Konu disi soruya konu disi cevap vereyim.

Visual Basic yerine linux ile ugrasin. Acik kaynak kodlu barcode
programlari var Linux (UNIX) icin. Ayrica LaTex icin de barcode sty
dosyalari var. Acik kaynak kodlu sql serverlardan sorgulama yaparak acik
kaynak kodlu barcode programcigi ile barcode bastirabilirsiniz. EAN8, 13
vs vs. Hepsi bedeva.
Hatta barcode u resim olarak havada html dosyasinda olusturarak ekrandan
barkod okuyucu ile okuttum neye gerek varsa. Bir bilgisayardan diger
bilgisayara en ilkel data transferi yöntemi olabilir.

BArkodlari eps olarak uretip istediginiz kordinatlarda birlestirebilir
form etiketlere bastirabilirsiniz. Postscript dili biliyorsanız kendiniz
yapabilirsiniz. Olanaklarin sayisi 2^N (N sayisini bilmiyorum).