[LINUX:18464] RE: [LINUX:18443] Re: altdizin sayysy

From: Yavuz Sert (yavuz.sert@turkport.com)
Date: Fri 04 Aug 2000 - 16:49:35 EEST

Selam

Cevaplar icin sagolun.

Bu problem, "yazilan bir program" veya sistemde karsilasilan bir sorunun
cozumu icin cevabi aranan bir problem degil. Ben de deneme icin calisirken
basima geldi, o yuzden sordum. Yoksa boyle bir dizinde ls komutu verilince
ne kadar beklendiginin ve bunun kotu bir durum oldugunun farkindayim...

Herkese iyi calismalar

Yavuz Sert
Turkport