[LINUX:14867] Ynt: Re: embedded linux

From: Han Cicimen (hanc@cizgi.net)
Date: Thu 20 Apr 2000 - 16:36:24 EEST

Web sayfanız çalışmamakta.
www.gelecek.com.tr

Embedded linux ile şu yüzden ilgileniyorum: Biz endüstriyel otomasyon
uygulamaları yapıyoruz. Bu konuda imalatlarımız, ithalatlarımız vs. var. Bir
çok uygulamamızda endüstriyel pc'ler kullanıyoruz. Ortam endüstriyel olduğu
için Harddisk kullanmıyoruz. Bu yüzden 16MB (aslında daha büyükte
kullanabiliriz fakat fiyatlar ekonomik olma özelliğini yitiriyor.) flash
diskler kullanıyoruz. Linux'u burda multitasking olması, güvenilir olması
network'e uygun olması yüzünden kullanmayı düşünüyorum ve istiyorum. Fakat
daha önce hiç linux kullanmadığım için biraz çekingen davranmaktayım. Bu
yüzden en kısa zamanda bir linux sürümü elde edip bir makine de denemek
istiyorum.

Saygılarımla,

HAN CİCİMEN