[LINUX:14872] Re: Ynt: Re: embedded linux

From: Gorkem Cetin (e077245@metu.edu.tr)
Date: Thu 20 Apr 2000 - 17:55:41 EEST

Selam

Hatirladigim kadariyla bahsettigim adreste en az iki ayri firma var, 4inc
x 5inc kartlar uzerinde 16 K Flash'a gomulmus vaziyette Linux sistemler
calistiriyorlar. Yazilim masrafi olmayinca fiyatlari da oldukca uygun
dusuyor, sanirim 200 dolar gibi bir maliyetleri vardi.

www.rtlinux.com adresi de isinize yarayabilir, endustriyel uygulamalarda
eger real-time isletim sistemine ihtiyaciniz var ise.

QNX'in Turkiye distributoru vardi galiba, gomulu sistemler konusunda
mutlaka akliniza gelmislerdir, ama yine de hatirlatmak istedim.

"embedded" ve "flash" kelimelerini www.linuxapps.com ya da
www.linuxlinks.com'da taratsaniz? Ise yarayabiilr.

Bol "galiba"li bir cevap, umarim ise yarar.

Iyi calismalar
Gorkem
Gelecek A.S