[LINUX:14868] Re: oracle kurulumu

From: Murat Kasikcioglu (muratk@innovaconsulting.com)
Date: Thu 20 Apr 2000 - 16:53:39 EEST

merhaba,
redhat 6.2
jre 1.1.6
oracle 815

dediginiz gibi runinst.sh kurulumu bitiriyor.
tavsiyem, database kurmadan once sadece oracle server'i kurmaniz.
bir de dokumanlarda yazan islemleri yapmaniz. database assistant baslangicta
bir hata mesaji veriyor. ama bu kurulumu engellemiyor. ve daha sonra database
create edilebiliyor.
buna benzer bilgiler icin
http://technet.oracle.com adresinde discussion listler var.
ucretsiz login olabilirsiniz.
orada cok daha fazla bilgi bulabilirsiniz.

iyi calismalar,