[LINUX:14803] hardidske tanitamadim!(win98 windows nt ve linux kurmak icin) ne yapmam lazim

From: eattepe (eattepe@fasta.fh-dortmund.de)
Date: Wed 19 Apr 2000 - 11:22:56 EEST

Hardiske linux yuklemek icin, gittim 20 gb lik harddisk satin aldim .

ama hardisk tanitiminda problem var.
elimde quantom udma 66 , 20 gb hard disk var,

mainbord asus p2b-f

hardiski bios tanimiyor!
bios hardiski tanimaya geldiginde adini yaziyor ve orada kaliyor.
en son bios u yukledim yine tanimadi !!
ne yapmam lazim acaba!!

anakart tanimiyor olabilirmi..?

tesekkurler!!