[LINUX:14802] Re: DNS ile ilgili

From: Zafer Berber (berberz@itu.edu.tr)
Date: Wed 19 Apr 2000 - 11:20:45 EEST

xyz.com.tr i alirken sizin bir ns1 ve ns2 tanimlamaniz gerekir
ns1 iniz diyelim ns1.zafer.com.tr diyelim

domaini aldiniz named.conf dosyasindadaki ornek dosyalara bakarsaniz
xyz.com.tr i tanimlar ve configurasyon dosyasi ornegin db.xyz.com.tr
tanimlamasiniyaparsinzi sonra db.xyz.com.tr dosyasi olusturusunuz
ve icersine SOA A (alias) CNAME ns1 kayitlarini girersiniz

www.linux.org.tr/belgeler de dns ile ilgili guzel bir dokuman var
okumanizi oneririm size birde oneri universitede oldugunuza gore telnet
cektiginiz makinedeki named.conf ve diger dosylari inceleyin bence sizin
icin faydali olur

iyi calismalar

ZAfer berber