[LINUX:14804] RE: hardidske tanitamadim!(win98 windows nt ve li nux kurmak icin) ne yapmam lazim

From: Murat Suluhan (msuluhan@tai.com.tr) ((msuluhan@tai.com.tr))
Date: Wed 19 Apr 2000 - 12:40:45 EEST

Merhabalar

1. baska bir boardda ayni hdd yi deneyip hdd kontrolu yapmalisin ilk once
belki de bozuktur

2. HDD saglamnsa veya bozuksa yeni hdd aldigin zaman; lilo yu ilk 1024
silindirin icine yerlescek sekilde partition atmalisin
eger bu sekilde partititon atmazsan lilo ile acamazsin disket, cdrom mecbur,

bendeki 13 luk HDD de partition dagilimi ornek olarak
3 gb findoz
1.5 linux native
250 mb linux swap
geri kalani findoze

kurulum sırasıda benim bildigim kadarı ile (benden iyi bilenler bir zahmet
:-)) windows, windows nt, linux,

Saygilar, iyi calismalar EXACTLY F|R|E|E|D|O|M
Murat SULUHAN
Programmer
Join the C/C++ group: life_is_c-subscribe@egroups.com
Linux is like a wigwam, no windows, no gates, Apache inside !