[LINUX:14801] Re: proxy den cikmak

From: Zafer Berber (berberz@itu.edu.tr)
Date: Wed 19 Apr 2000 - 11:03:30 EEST

> Yanlis anlama icin pardon. Sen Linux kullanarak mi MS proxy uzerinden
> internete cikacaksin? Acikcasi isin biraz zor. Onceki mailin 2. madde olarak
> onerdigimi yapsaydin belki kulagi ters gostererek olabilirdi.
> www.squid-cache.org adresindeki FAQlar arasinda squid nasil MS proxy
> uzerinden internete cikar gibi basliklar vardi. Sen bu ayarlari yapip
Ms proxy var ve onun uzerinden internete cikmak gerekir,

> squid'i MS proxy uzerinden internete cikarirsin. Daha sonra Linux uzerinde
> proxy server olarak ta squid'i gosterirsin. (Bilmiyorum, sadece bu saatte
> aklima gelen cozum.)
squid kurmak sence mantiksiz degilmi :)) sonucta real ip nin bir bacagi ms
proxy de sen ne kadr squid kurarsan kur farkeden bisi olmaz sonucta
gidecegin yer aynisi :))

sorun su ms prýxye ulasabiliyorum ping routing fileshare etc.
ama proxyde soyle bir tanim var domine logon olmadan proxyden cikamazsin
diye Domaine nasil logon olacagim ?

bunu sormaktaki maksadim normalde resolv.conf dns gorevini yazan bir yeri
tnimlarsin ama pdc bulunan bir networkte sorgulamyi linux nerden yapacak
PDC (primary domain controlller)dan mi ? buu bilmedigim icin sordum

Zafer Berber