quota

Subject: quota
From: Mehmet UZUNKOL (uzunkol@kaynet.net.tr)
Date: Tue 26 Oct 1999 - 12:47:20 EET DST

Merhaba,

Kullanıcilara edquota -g mail diyerek maillere bir sınırlama getirmek istedim ama yapınca anladım ki mail grubuna ait dosyaların toplam botutu limiti aşamiyor.
Her kullanıcı için de tek tek yapmak istemiyorum ve mantıklıda gelmiyor.

Yapmak istedigim tam anlamıyla su. Kullanıcılara 5MB dan fazla e-mail gelmesini istemiyorum. Bunun için aşagıdaki ornek dosya icin bolumlerden hangisine bu sınırı yazmam gerek. Ben 4une de yazıyorum bilincsiz olarak.

Quotas for user fatihb:
/dev/hda2: blocks in use: 3, limits (soft = 0, hard = 0)
        inodes in use: 3, limits (soft = 0, hard = 0)

Yardımcı olacak herkese tesekkurler...