Re: [LINUX:9862] apache'de mailman ayari

Subject: Re: [LINUX:9862] apache'de mailman ayari
From: Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Date: Tue 26 Oct 1999 - 13:51:37 EET DST

On Tue, 26 Oct 1999, Orhan wrote:

> [...]
> mailman'i tekrar kurarken httpd.conf icine
>
> Includes ExecCGI ve addhandler cgi-script actim.
> Directory kismina;
> AllowOverride All
> Options FollowSymlinks ExecCGI, ekledim. Bu kadarinin yeterli olmasi gerekiyor
> ama browserdan mmstdod.cgi calisinca ekrana perl script'i veriyor.
>
> Benim eski slackware makinadan hatirladigim bu,RH 6 da perl5 zaten var,
> arasira verdigi hata,
>
> perl lib'inde auto/Socket/Socket.so load edilmedi diyor.
> ama bununla ilgisi olmamasi lazim,yorumu olan var mi.

Ben soyle bisey yaptim:
/var/httpd/mailman dizini icerisine mailman'i yerlestirdim
access.conf'da asagidaki gibi

<Directory /var/httpd/mailman>
AllowOverride All
Options FollowSymLinks ExecCGI
order allow,deny
allow from all

</Directory>

Ayrica srm.conf icerisine
addhandler cgi-script .cgi yaptim..

Yalniz birde soyle bisey var.. Ornegin o dizin icerisisne girince
index.cgi'ya bakişliyor(Eger ayarlamissaniz ) O zaman index.cgi'yi mmstdo.cgi'ye
sembolik linklemelisiniz..

Bu arada httpd serveri restart ettirmeyi unutmayin..
Sorun kalmayacaktir..
iyi calismalar
dS