apache'de mailman ayari

Subject: apache'de mailman ayari
From: Orhan (berent@altay.adm.deu.edu.tr)
Date: Tue 26 Oct 1999 - 13:24:33 EET DST

Merhaba,

Eski slackware makinayi RH 6 ya tasirken conf'lari yedeklememistim.
mailman'i tekrar kurarken httpd.conf icine

Includes ExecCGI ve addhandler cgi-script actim.
Directory kismina;
AllowOverride All
Options FollowSymlinks ExecCGI, ekledim. Bu kadarinin yeterli olmasi gerekiyor
ama browserdan mmstdod.cgi calisinca ekrana perl script'i veriyor.

Benim eski slackware makinadan hatirladigim bu,RH 6 da perl5 zaten var,
arasira verdigi hata,

perl lib'inde auto/Socket/Socket.so load edilmedi diyor.
ama bununla ilgisi olmamasi lazim,yorumu olan var mi.

Orhan Berent