Re: ppp server

Subject: Re: ppp server
From: mahmutm aksakal (mahmutaksakal@yahoo.com)
Date: Sun 24 Oct 1999 - 10:47:00 EET DST

RedHat6.1 de mgetty kullanarak PAP destekli PPPServer
kurdum. Linux.org.tr deki PPPserver la alakali
document'lerden cok faydalandim. Gayet guzel
calisiyor.
Sadece inittab dosyasinda kucuk bir farklilik var.
Diger kisimlari aynen uyguladim.

sX:2345:respawn:/usr/local/sbin/mgetty -D /dev/ttySX

getty veya uugetty'yi de ogrenebilirsem siteye
gonderirim. Mgetty ile alakali sorusu olan varsa
elimden gelen her turlu yardimi yapmaya hazirim.
(Gerci cok bir tecrubem yok ama ??)

    Fakat su anda benim yapmak istedigim yaklasik 100
kisilik bir kapasiteye sahip PPPServer kurmak . Bu
konuda tecrubeli arkadaslardan yardim bekliyorum.
Bunun icin kac adet modem gerekir? Serial-Howto da
Intelligent Multiport Serial Board'dan bahsediyor. Bu
benim icin yeterli mi? (Yani ayrica modem almaya gerek
var mi?) Bana nasil bir sey onerebilirsiniz ?

system: Redhat6.1

Saygilarimla ...

mahmutaksakal@hotmail.com

=====