Re: [LINUX:9572] quota

Subject: Re: [LINUX:9572] quota
From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Thu 14 Oct 1999 - 12:41:13 EET DST

Mehmet UZUNKOL wrote:

> Merhaba,
>
> Slackware 4.0 ve sendmail 8.9.3 kullanıyorum. Kullanıcılar için kota
> uyguluyorum. Soyle birsey yapmak istiyorum.
> Kullanıcı için koydugum limit 5 MB diyelim. Ve kullanıcının mail kutusu 5 MB
> ı asti. Yeni gelen maili haliyle alamıyor. Karsı tarafada hata mesajı
> ulasıyor. Ben mail gondermek isteyen kişiye "Mail gondermek istediginiz
> kisinin mail kutusu dolu. Lutfen daha sonra tekrar deneyin." gibi bir mesaj
> gitmesini istiyorum. Acaba bunu nasıl yaparım. Bir ara listede boyle birseye
> [...]

Sanirim bunu sendmail ile ilgili dokumanlar arasinda bulabilirsiniz.
Sendmail ayar dosyasi icinde cok fazla sayida ayar yapmaya yarayan
parametreler var. Bunlar arasinda bir defada gonderilebilecek mailin max
boyutu gibi detay secenekler dahi var.

Size onerim sendmail'i biraz detayli incelemeniz. Aradiginizi sendmail
ayarlari ile yapabileceginizi saniyorum.

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu
ertank@ozlerplastik.com