quota

Subject: quota
From: Mehmet UZUNKOL (uzunkol@kaynet.net.tr)
Date: Wed 13 Oct 1999 - 23:00:18 EET DST

Merhaba,

Slackware 4.0 ve sendmail 8.9.3 kullanıyorum. Kullanıcılar için kota
uyguluyorum. Soyle birsey yapmak istiyorum.
Kullanıcı için koydugum limit 5 MB diyelim. Ve kullanıcının mail kutusu 5 MB
ı asti. Yeni gelen maili haliyle alamıyor. Karsı tarafada hata mesajı
ulasıyor. Ben mail gondermek isteyen kişiye "Mail gondermek istediginiz
kisinin mail kutusu dolu. Lutfen daha sonra tekrar deneyin." gibi bir mesaj
gitmesini istiyorum. Acaba bunu nasıl yaparım. Bir ara listede boyle birseye
rastlamıştım ama listwebden baktım bulamadım.Herkese tesekkurler....