cgi

Subject: cgi
From: Oğuz YILMAZ (oguz_yilmaz@ktg.com.tr)
Date: Thu 14 Oct 1999 - 07:13:17 EET DST

Merhabalar,
Linux sunucumuzda kullanıcıların web sayfası koymasını istiyorum.2 problemim
var.
1-Madrake6.1 i custom olarak kurdum. Mandrake standart olarak yeni
kullanıcıların home dizinlerini
drwx------ 5 user user 1024 Oct 13 12:06 user/
şeklinde açıyor.Böyle olunca /home/user/public_html altındaki web
sayfalarına erişmek isteyince "403 forbidden" hatası veriyor.
Mandrake niye böyle açma gereği duyuyor? Bunun default modunu nereden
değiştirebilirim?
2-Kullanıcıların kendilerine ait cgi-bin dizinleri olmasını ve bunları
çalıştırabilmelerini istiyorum.Bunu web server lamı ilgili? Apache'de
yapabilirmiyim.

Teşekkürler..

Oğuz YILMAZ