Re: [LINUX:9574] cgi

Subject: Re: [LINUX:9574] cgi
From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Thu 14 Oct 1999 - 13:00:18 EET DST

> 2-Kullanıcıların kendilerine ait cgi-bin dizinleri olmasını ve bunları
> çalıştırabilmelerini istiyorum.Bunu web server lamı ilgili? Apache'de
> yapabilirmiyim.
her kullanicya ccgi calistirma hakki vermek istiyorsaniz,
Konfirguastonda 2 degsilik yapmaiz lazim:
1) kullanici public_html'leri icerecek sekilde ExecCGI hakki vermeniz
<Directory /home/htppd/html>'i <Directory /home> sekline ve
Options Indexes FollowSymlinks
satirina ExecCGI ve Includes ekle.
[Kullaniclariniza guveniyorsunuz demektir!]
ve
AddHandler cgi-script .cgi
satinri aktif hale getirin, ynai absindaki #'i kaldirin.

bu durumda dosya.cgi, executable olmak kaydiyla cgi olarak
calisabilir.

Virtual domainlerde, daha once yapilmis tanimlar gecerlidir.
Onu iptal etmenin yolu yeniden tanimlamaktir.
istenirse benzeri sekilde cgi-abin gibi yeni tanimlar yapilabilir

diger bir yol, ykaridaki sekilde heryerde .cgi calistirm ayekisni
vermektir

Saygilar
Mustafa Akgul