RE: [LINUX:9552] Re: TR karakter ve RE: garip bir durum

Subject: RE: [LINUX:9552] Re: TR karakter ve RE: garip bir durum
From: Bahadir ARMAGAN (BArmagan@transvaro.com.tr)
Date: Wed 13 Oct 1999 - 14:15:41 EET DST

uzgunum ama yast ta gercekten konsol fontu secmeyle ilgili bir menu
bulamadim... manuel olarak yapabilmek icin de ismini verdiginiz modifiye
edilecek dosya sistemde yok.

Hazir cevap vermisken bir sorum daha olacak. XF86Config dosyasindan trq
keybord ayarini yaptim ancak bu durumda sag "alt" tusuyla "#" gibi
karakterler cikmiyor... bir suru tus kombinasyonu denedim ama bunlari
cikartmanin baska bir yolunuda bulamadim...