Re: [LINUX:9550] TR karakter ve RE: garip bir durum

Subject: Re: [LINUX:9550] TR karakter ve RE: garip bir durum
From: Recai Oktas (roktas@samsun.omu.edu.tr)
Date: Wed 13 Oct 1999 - 11:38:59 EET DST

merhaba,
o biri benim, isteginiz uzerine konsol fontlarini da listeye
gonderdim fakat bu mailin yazilis tarihi itibariyla hala listeye ulasmamis
gorunuyor. Chip'in verdigi SUSE'yi kullaniyorsaniz problem yok demektir,
ayari manuel olarak degil "Yast" ile yapacaksiniz. Mutlaka manuel olarak
yapmak isterseniz -ki ben o bilgiyi Suse harici dagitimlari kullananlar
icin vermistim- ve /etc/sysconfig/i18n dosyasi yoksa create edersiniz olur
biter. Bu mail'i okudugunuzda belki fontlar gelmis olur; gelmemisse tekrar
gondeririz suphesiz. Saygilar...

--
Recai Oktas
roktas@samsun.omu.edu.tr