Re: [LINUX:9486] Re: [LINUX:9467] telnet erişimi

Subject: Re: [LINUX:9486] Re: [LINUX:9467] telnet erişimi
From: Ertan Kucukoglu (ertank@ozlerplastik.com)
Date: Sun 10 Oct 1999 - 10:39:44 EET DST

Murat Aksoy wrote:

> slackware i bilmiyorum ama redhat 6.0 da /etc/securetty isminde dosya var
> buraya pts/0
> yazarsan uzaktan telnet ile bağlanabilirsin. ( Redhat 5.2 için ttyp0 )

Sadece bilgin olsun istedim.

Daha once duyup duymadigini bilmiyorum ama internette herkes root olarak
sisteme uzaktan erisim (herhangi bir sekilde) yapmayin diye oneride
bulunuyor.

Normal kullanici olarak baglanip "su root" komutu ile root
olabiliyorsun. Hatta telnet yerine secure baglantilari (tam adini
hatirlamiyorum) kullanin diye oneride bulunuluyor. (Kisa bir sure once
listye de bu konu hakkinda birkac mail geldi)

Iyi calismalar

--
Ertan Kucukoglu
ertank@ozlerplastik.com