Re: [LINUX:9486] Re: [LINUX:9467] telnet erişimi

Subject: Re: [LINUX:9486] Re: [LINUX:9467] telnet erişimi
From: Necati Ersen SISECI (siseci@cclub.ktu.edu.tr)
Date: Sun 10 Oct 1999 - 13:18:45 EET DST

On Sun, 10 Oct 1999, Murat Aksoy wrote:

> slackware i bilmiyorum ama redhat 6.0 da /etc/securetty isminde dosya var
> buraya pts/0
> yazarsan uzaktan telnet ile bağlanabilirsin. ( Redhat 5.2 için ttyp0 )

Slackware de de ayni sekilde.
/etc/securetty dosyasinin icinde
tty1
..
..
tty
ttyp0
ttyp1
..
seklinde gider. Sizde istediginiz yeri acarsiniz.
Ama su varki, uzaktan telnet erisiminin sakincalari mutlaka vardir.
su root olabilir.
veya sudo yu da kullanabilirsiniz.
Fakat bence en iyisi konsol elinizin altindaysa consoldan root olarak
girmek bence en iyisi.
Tabiki bu size kalmis bir sey.

Iyi calismalar.

NES