Licq 0.7.x

Subject: Licq 0.7.x
From: Koray Sonmezsoy (koray.sonmezsoy@cumhuriyet.com.tr)
Date: Thu 25 Nov 1999 - 14:31:51 EET

Bu nasıl bir mantıktır. Bir program yaz ve bunu bir sürü library
kullanarak yap.. Ayrıca bir de script gibi yazdığı bu kodu freeware diye
insanlara dağıt. Benim anlayamadığım her önüne gelenin kod yazması ..
Junk code yazarak linuxa yeni başlayan insanı linux işletim sisteminden
soğutarak faydadan çok zararara yol açan programcıları kınıyorum.
Bir icq kullanmak için 3 tane library kurmak zorunda bırakılmak kadar
saçma birşey olamaz..
Kendi kendini bitiricek böyle giderse...Aynı zamanda yanımda o sırada
oturan arkadaşım bana dediklerini unutamadım. " Abi linux minux ama bu
nedir bir tane icq yüklemem için bu kadar uğraşmam mı lazım .?? "
Tabiki hiçbirşey diyemedim .. Tabiki çözüm böyle kızgın hislerinizi
yansıtmak değil sadece aynı zamanda üreten ve tüketen insan olmak
lazım.. Sadece tüketen insan mantığından bir kurtulabilsek.

Sevgilerimle...

Koray Sönmezsoy