Re: [LINUX:10583] ipchains

Subject: Re: [LINUX:10583] ipchains
From: dd (dd@sunburn.eng.emu.edu.tr)
Date: Thu 25 Nov 1999 - 14:40:46 EET

> Asagidaki satirlarla 172.20.4.25 makinasinin web erisimini kapatmak
> istedim olmadi, ne yapmali? 172.20.4.0 agi internete cikmak zorunda.
>

> /sbin/ipchains -A forward -s 172.20.4.0/255.255.255.0 -j MASQ
> /sbin/ipchains -A input -s 172.20.4.25 --destination-port 80 -p tcp -j
> REJECT

bildiim kadariila ipchains'te rule'larin konumlari onemli. bu iki rule'un
yerlerini deistirmei denediniz mi? yani ilk once REJECT satiri ve ondan
sonra MASQ. cunku birinci rule'a bakilior ve .25 makinasina izin verilior,
ikinci rule onceliini yitirior bu durumda.

yannisim varsa, bilen duzeltsin lutfen.

sevgiler, saygilar,
dd