Re: [LINUX:10298] 24 saat 7 gun

Subject: Re: [LINUX:10298] 24 saat 7 gun
From: Ertugrul Komut (linux@gul.net.tr)
Date: Mon 15 Nov 1999 - 13:35:03 EET

merhaba,
basit toplama bir pentium 100 ve
pentium 133
2 makine en basit hali ile kurulu olarak sistemimizde yaklaşık 6 aydır sürekli
çalışıyor.
(linux kurulu router görevini görüyor leased-line için router görevinden başka
bir iş yapmıyorlar.)
ayrıca kendi makinem atx olmayan bir kasa pentium 233
2 aydır sürekli açık gibi.
henüz bunların hiçbiri kendi kendine resetlemedi..
sende de bir sorun olacağını sanmıyorum..
tabii CPU yu fazla yorucak işlem yapılırsa, CPU ısınıp makine resetleyecektir.

İyi çalışmalar
Ertugrul Komut