Re: [LINUX:10304] Re: 24 saat 7 gun

Subject: Re: [LINUX:10304] Re: 24 saat 7 gun
From: Deniz CEVIK (deniz@intellect.com.tr)
Date: Mon 15 Nov 1999 - 13:14:26 EET

Arkadaslar Samba yi kurdum ancak. Ag komsularimda bir turlu linux makineyi
goremedim. Configurasyonlari man page inde anlatildigi gibi yaptim ancak
genede basaramadim.Sambasi calisan bir arkadas smb.conf dosyasini mail liste
atabilir mi.

    Daha oncede ayni sorunla karsilastim. Bir satirdan dolayi olmuyor
heralde.