24 saat 7 gun

Subject: 24 saat 7 gun
From: Ceyhun ALVER (ceyhun_a@hotmail.com)
Date: Mon 15 Nov 1999 - 01:42:59 EET

bilgisayarımı 3 gündür açık tutuyorum. bilgisayarda power fanı ve cpu fanı
var. bunlara ek olarak extra bir fan da bilgisayarın önünde var. atx kasa.

benim merak ettiğim şu: bilgisayarı 7 gün 24 saat kapatmasam, donanıma bir
zarar verir mi? verirse bunu nasıl önlerim? arkadaşlarımdan birinin
bilgisayarında server fanı denen bir fan gördüm. bu fan gerekli mi?

bir sorunum da şu. uzaktaki sistemden, bilgisayara telnet bağlantısı çekip
telnet üzerinden (ftp kullanmadan) dosya transferi yapmak mümkün mü?

herkese iyi çalışmalar

Ceyhun