Re: [LINUX:10239] Re: [LINUX:10215] linux maceralarım

Subject: Re: [LINUX:10239] Re: [LINUX:10215] linux maceralarım
From: ilker kar (ilker46@hotmail.com)
Date: Fri 12 Nov 1999 - 22:12:20 EET

Muratcığım haklısın da ben daha yeniyim ha bu linux windows a benzemiyo
kerneli nasıl derleyeceğimizi de söyle de yapalım senin ses kartıda creative
soundblaster 16 ise ayrıntılı anlatır mısın?Ayrıca kerneli derlemeyi duydum
da nasıl yapıldığını bilmiyorum kimse anasının karnında öğrenmedi değil mi
bunu... Teşekkürler