Re: [LINUX:10218] Re: TULUG-TRUUG seminerleri

Subject: Re: [LINUX:10218] Re: TULUG-TRUUG seminerleri
From: Murat Balaban (balabanm@boun.edu.tr)
Date: Fri 12 Nov 1999 - 10:15:19 EET

Beyefendi,
oncelikle tavsiyeniz icin kalpten tesekkur ederiz.
Ama, seminerde linux'a yeni baslayan insanlari oncelikli hedef
aldigimiz gibi, linux guru'larini da scope'muzun disina cikarmiyoruz.

Evet, soylediginiz gibi, Ip-Masq... destegi populer dagitimlarda module
olarak geliyor, fikriniz uzere, Slackware'de de drum boyle olabilir.
Konu Redhat baz alinarak anlatilacaktir. Yani biz orda adamakilli kernel
derlemiycez. Sadece kullanicinin eski versiyon bir dagitim kullanmasi
goz onune alinarak, Ip-Masq... icin kernel derleme'nin de gerekebilecegi,
onda da nelerin 'mutlaka' derlenmesi gerektigi anlatilacak.

Insanlarin kafalarini karistirmamak birincil amaclarimizdandir...
Sevgiler.

                                      `Linux cannot be told to someone
                                       You have to see it for yourself'

                                                       - Murat Balaban