Re: [LINUX:10219] mail

Subject: Re: [LINUX:10219] mail
From: dd (dd@sunburn.eng.emu.edu.tr)
Date: Fri 12 Nov 1999 - 12:14:47 EET

> redhat 6.0 makinada ki account uma (mail) herhangi bir makinadan ve
> herhangi bir pop3 destekleyen mail client prog ile ulasabiliyorum
> gelene maillerimi alabiliyorum fakat mail gondermeyei bir turlu basaramadm
> fakat telnet cekip pine ile heryere mail gonderebiliyorum sizce sorun ne
> olabilir birde

smtp serverin ayarlarindan olabilir (sadece belirli bi domain'den ya da IP
araligindan mail almaya ayarlanmis olabilir) veya smtp daemon
calismiordur. ben smtpd'yi kapadiimda pine'la normal bi sekilde mail
atabildigimi hatirliorum, sanirim mailler uucp'le falan da gidio (emin
diilim ama. yannis bilgi vermis olmiim).

> yaklasik 45 kisinin kullanacagi bir mail server icin makinananin donanim
> konfigurasyonu ne olmali

cok bilgim yok bu konuda da ama 32 ramli bi 486 bile olur gibime gelio
benim, 45 kisi cok diil cunku (sadece mailserverlik yapcaani varsaiorum
makinanin).

sevgi ve saygi,
dd