Re: [LINUX:10202] voodoo 3 && sb Live

Subject: Re: [LINUX:10202] voodoo 3 && sb Live
From: Recai Oktas (roktas@samsun.omu.edu.tr)
Date: Fri 12 Nov 1999 - 08:53:31 EET

Merhaba,

Voodoo 3'un driveri voodoo 3 (generic) olarak mevcut ve ben baska bir
makinada kurarak sorunsuz sekilde calistirdim. Bu dedigim Mandrake 6.1
icin gecerli, redhat 6.1 de oyledir (redhat 6.0'i bilemiyecegim ama
muhtemelen onda da olmasi lazim). sb live icin de sorun olmamasi lazim -
en azindan adi gecen dagitimlarda- sb vibra sorunsuz calisiyor. Bir gun
once hangi sitede oldugunu hatirlamiyorum, mandrake'nin sitesinde veya
www.slashdot.org'da creative'in sb live suruculerini update ettigini
okumustum; creative'in sitesine ugrayin, mutlaka ise yarar bir sey
bulursunuz. Iyi calismalar.

--
Recai Oktas
roktas@samsun.omu.edu.tr