Re: [LINUX:7153] user

Subject: Re: [LINUX:7153] user
From: Cihat Arikan (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Date: Mon 28 Jun 1999 - 08:38:15 EET DST

DNS'te bir kisiyi silmekten kastiniz ne acaba? Yani nerden silmeye
calisiyorsunuz? Onceden 1029 ID'li user'i siz silmissiniz
(passwd ve shadow icinden) o yuzden numara gozukuyordur..
chown -R gercek_user.group ile deneyin isterseniz..
telnet'te cift cikmasi da LOCAL ECHO'su acik oldugu icindir..
Kullandiginiz terminal programinin ayarlarini bi kontrol edin...

Cihat ARIKAN
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
        arikan@textile.ege.edu.tr [(+90)(232)3880110-2773]
        arikan@textil.ege.edu.tr [(+90)(232)3884000-2773]