user

Subject: user
lyolac@ataturk.mku.edu.tr
Date: Wed 23 Feb 1994 - 00:47:50 EET

Merhaba
DNS de bir kullaniciyi silmek istiyorum.
Fakat 'user does not exit' mesajini veriyor.
chown'da kendi ismi olmasi lazim fakat 1029 yaziyor.
Degistirmek istiyorum, fakat degistirmiyor.
nasil duzeltebilirim.
bir de win98 makinasindan telnet ile baglandigim zaman
telnette herseyi cift yaziyor.
Sanirim windowsdan kaynaklanan bir sorun.
boyle birseyle karsilastinizmi.
Sevgiler