Re: [LINUX:7092] Re: sendmail

Subject: Re: [LINUX:7092] Re: sendmail
From: dd (ddogu@mesarya.eng.emu.edu.tr)
Date: Wed 23 Jun 1999 - 21:06:10 EET DST

mail ve dolan quotalar konusunda, size sacma gelebilir belki ama kisa bi
sureliine de olsa ise de yariabilir:
crontab sayesinde kisa araliklarla calistirilan bi script userlarin quota
durumlarina bakilabilir. eer dolmussa ~/mail dizinindeki gelmis olan
maillerin tutulduu dosyadan silmeye baslar mailleri. bolece yeni gelen
maillere dokunmaz (/var/spool/mail'de olduklarini varsayiyorum). ancak
user maillerini ayri ayri folderlarda sakliyosa (default folder disinda)
mail silme durumu karmasiklasabilir.

e ehe belki de cok utopik bi fikir oldu, ne dusunduumu solemek istedim
sadece.

sevgiler, saigilar,
dd