Re: [LINUX:6931] Re: Zombie

Subject: Re: [LINUX:6931] Re: Zombie
From: Gokhan (ustagokh@boun.edu.tr)
Date: Sat 12 Jun 1999 - 19:35:05 EET DST

evlat 1-2 howto da sen yazsana yaw bize bi katkın olsun
ama türkçe olsun , annaşılır olsun ve bütün olasılıkları içersin
mesela şunu yazarak başlayabilirsin sis620 ekran kartının turkuaza tanıtılması
(ama bi arkadaşın yazdıgı gibi kernel derliycen şeklinde bi cevap olmıycak çünkü ben kernel derlemeden de tanıttım)

bu arada yine tekrarlıyalım howtoların durumu içler acısı sakın okumuyosun ki deme çünkü okudum ve sorunlarımın hiçbirisinin cevabını bulamadım hadi şöyle desen anlıycam 'dostum daha işin
başındayız çeşitli sorunlar hakkında çeşitli howtolar yazmaya çalışıyoruz işte' desen lafım yok ama sen sanki herşeyin howto su var da biz okumuyomuşuz gibi davranıyon bu da olmuyo tabi...

'''Senin mail'in disinda gelen 1-2 mail de arkadasin teki HOWTO okudugumda bir sey anlamiorum yazmi$ ( senin gibi ) .. ne diyim arkada$lar .. *bu sizin sorununuz howto'larin deil*'''

hayır efendim bu bizim sorunumuz oldugu kadar howtoların da sorunu ,,dedigim gibi burda artislik yapıcana otur 2-3 türkçe howto yaz da görelim marifetlerini
hade kolay gele