irc

Subject: irc
From: Tacettin Karadeniz (iyiyurek@excite.com)
Date: Thu 10 Jun 1999 - 14:27:53 EET DST

En icten saygILarLa;

 3 makineden ikisinde win98 , digerinde Turkuaz(2.0.32) yUkLU.
 BunlarIn ikisi, ana makineye(win98,wingate 3.0) ethernet kartIyla(NE2000
uyumLu) baGLI.
 Turkuaz yUkLU makine ethernet kartInI tanIyor..Netscape(proxy-socks ayarI
yapILI) caLI$IYor,sOrf yapILIyor..Telnet CaLI$Iyor..Fakat irc,xIrc de
ayarlar(socks-proxy)nasIL yapILIyorda win98 yUkLU ana makine Uzerinden cIkI$
yapILIr?
 Bir tUrLU irc'ye(ana makine Uzerinden) baglanamadIm..YardIm ederseniz
sevinirim..
Te$ekkurler...
 Herkese kolay gelsin..