routing denemesi

Subject: routing denemesi
From: Baris SiMSEK (simsek@cclub.ktu.edu.tr)
Date: Thu 10 Jun 1999 - 14:20:25 EET DST

          arkadaslarin ethernetle ve UTP konnektorle birbirine baglanmis 3
makinesi var. Bu bilgisayarlar uzerinde routing icin deneme yapacagiz.
3 bilgisayarla routing yapabilir miyim ? Ben ortada kalani router olarak
tanimlamayip iki tarafta kalan PC'lere networkleri ayri olacak IP ler
(ornegin 193.140.168.10 193.140.169.10) vermeyi dusunuyorum. Bu sekilde
routingi gorebilir miyim ? Bunun icin ortadaki makinenin iki ethernete
sahip olmasi mi gerekir ? Ortadaki makinenin ayarlari nasi olacak ?

P.S : Makineler internetten bagimsiz ve linux uzerinden sorunsuz
haberlesibiliyorlar.

- barI$ -