Re: [LINUX:6886] irc

Subject: Re: [LINUX:6886] irc
From: Umut Demirhan (udemirhan@geocities.com)
Date: Thu 10 Jun 1999 - 16:08:04 EET DST

XIrc'nin socks destegi olmamasi asil neden, cunku mIRC ile baglanirken buyuk
ihtimalle socks firewall ayarlari yapilmistir.

Bu sorunu cozmek icin WinGate uzerinde TCP Mapping acmaniz ve bunu dogrudan
baglanmak istediginiz servera yonlendirmeniz gerekli.

Konu burasiyla alakali olmadigi icin ayrintili ekran goruntulerini ozelden
size gonderiyorum..

Kolay gelsin...