Ynt: [LINUX:6743] kernel problemi

Subject: Ynt: [LINUX:6743] kernel problemi
From: Ercan ACAR (ercan@telebot.com)
Date: Mon 07 Jun 1999 - 13:33:45 EET DST

>Merhaba,
>Ben Turkuaz 1.03 kernel 2.0.32 kullaniyorum. Bilgisayarimla internete
>baglanmak icin kernele ppp destegi vermek istedim. Fakat bzImage
>olustururken bir hata verdi ve bzImage olusturmadi. Hata mesajini asagiya
>yaziyorum. Yardimlarizi bekliyorum.

Turkuaz 1.03 de cok sorunlar var size SARMAN'i edinmenizi tavisye ederim,
biz de bir kac degisiklik icin kabuk derlemeye kalktik ama olmadi, paket
kurmak falan kar etmedi, bunun disinda SCSI , PPP, SAMBA (kesinlikle
sorunlu), SQUID de sorunlar var bunlar tabii benim becerememden de olabilir
ama sorun oldugu kanaatindeyim. SARMAN ftp.cs.itu.edu.tr de var bulamazsaniz
cekip gonderebiliriz.