Re: [LINUX:6791] ph server

Subject: Re: [LINUX:6791] ph server
From: Yucel Guven (yucel@ulakbim.gov.tr)
Date: Mon 07 Jun 1999 - 13:44:02 EET DST

On Mon, 7 Jun 1999 Murats@turktraktor.com.tr wrote:
> Arkadaslar ph için önerebileceğiniz bir program var mı.
> Redhat 5.9 kullanıyorum. Buraya telefon e-mail isim soayad vs vs giricem.
> Bunun için bir program biliyorsanız yazar mısınız. Tetekkürler.
> ---------------------------------

 Selam,
 QI. Su anda bir cok universitede/kurumda kullaniliyor. Gayet de iyi
 calisiyor. Guvenilirligi konusunda biraz arastirma yapmak gerekiyor.

 ftp://uiarchive.cso.uiuc.edu/local/packages/ph/

 Ph icin Web interface de var (Perl).
 Son surumu qi-3.1b7 idi. Unix icin ph client'i paketin icersinde.
 Ayni yerde windows icin de, client'i var.

Iyi calismalar

Yucel Guven
ULAKBIM-Ag Tekn. Br.
yucel@ulakbim.gov.tr