Re: [LINUX:6764] Re: virtualhost

Subject: Re: [LINUX:6764] Re: virtualhost
From: Tanju Aktug (aktugt@med.deu.edu.tr)
Date: Mon 07 Jun 1999 - 13:24:04 EET DST

Apache 1.3 ise IP no olmadan da virtualhost aciyor.
Sizin tanimlar dogru gibi gozukuyor. Tabii yukarida /usr/doc/howto
dizinini web yayim dizini olarak tanimladiginizi kabul ediyoruz.

Apache'in yanit vermesi icin DNS ayarinin dogru olmasi gerekiyor.
nslookup ile howto.kho.edu.tr adresine baktiginizda adres 193.140.37.30
olacak ve altinda alias olarak howto.kho.edu.tr gozukecek ki, apache bu
isteme sizin gosterdiginiz sanal web server olarak yanit versin.
DNS'de howto.kho.edu.tr diye bir host yok gozukuyor...

Mustafa Akgul wrote:

> <VirtualHost IP> olmasi gerekir. Onerilen O.
> ama ilk yapilmasi gereken
>
> VirtHostName IP'no
> seklinde bir tanim gerekir.

Tanju Aktug